måndag 15 november 2010

Bloggen flyttar

Jag har beslutat mig för att flytta denna blogg permanent. Jag har under mer än ett års tid bloggat på http://blogg.kristianstadsbladet.se/fixarbloggen och där kan man fortsätta följa mig en tid framåt.
Men nu är äntligen min egen hemsida live vilket känns otroligt bra och jag kommer därför hålla mig till enbart den i framtiden. Ni följer mig, mitt hotellbygge, min vardag och sedan mitt företag på www.annashotell.se
Varmt välkomna!
I live my dream
Anna

2 kommentarer:

  1. YES!!!
    Detta har jag väntat på!

    Välkommen till bloggervärlden kära Anna!
    Nu kommer jag snart att tipsa om DIG..:) Så blogga på nu..;)

    Allt gott i världen till dig fina du, och stressa försiktigt..!

    Puss & Kram...

    SvaraRadera
  2. Hej Anna
    Vad kul att du testat ett av mina egna recept :) Och ännu roligare att det var omtyckt!

    SvaraRadera